Iets op papier zetten. Die uitdrukking kennen we allemaal, maar tegenwoordig wordt écht papier steeds minder gebruikt. Ondanks dat communicatie vandaag de dag grotendeels digitaal plaatsvindt, is het gebruik van drukmedia nog steeds een belangrijk onderdeel van communicatie. Dat geldt ongetwijfeld ook voor de uitingen die jij en je organisatie doen. Brochures met je producten, een advertentie in de krant, de contracten met je medewerkers en leveranciers: allemaal voorbeelden van drukmedia die nog lang niet uitgestorven zijn.
Teksten voor verschillende drukmedia
Ik kan je helpen bij het schrijven van tekst voor deze fysieke uitingen op papier. Geen uitdaging is me te gek, wat dacht je bijvoorbeeld van:
Een personeelsblad met uiteenlopende rubrieken. Geef je medewerkers het gevoel van saamhorigheid en betrek ze bij je organisatie.
Een brochure waarin je een selectie van je assortiment uitlicht. Perfect om mee te nemen naar een klant of beurs!
Een flyer die je bij elke bestelling meegeeft, om je klant te verleiden tot de volgende aankoop.
Een ludieke ansichtkaart met de beste wensen voor je zakelijke partners.
Een advertentie in de krant of een tijdschrift. Laat de wereld zien wie je bent!